13 volných míst
Pro studenty a absolventy

Další možnosti spolupráce

Spolupráce

APS Academy je vzdělávací program, který je věnován rozvoji dovedností v oblasti práce se systémem SAP, konkrétně jeho HR a mzdovým modulem. Nabízí příležitost těm, kteří se chtějí naučit, jak přizpůsobit řešení HCM pro oblast lidských zdrojů v systému SAP.

Pokud splňujete níže uvedené požadavky, přihlaste se:

  •      Znalost angličtiny a dalšího evropského jazyka
  • Schopnost analytického myšlení
  • Vzdělání v oblasti IT nebo předchozí zkušenosti s používáním systému SAP
  • Zájem učit se novým věcem

 

Studentům nabízíme i možnost psát u nás své diplomové práce.

Nevybrali jste si?

Nevadí, přesto nám pošlete svůj životopis.
Nikdy nevíte, jestli za chvíli nebudeme hledat právě Vás!

Poslat životopis

O nás

Vítejte ve světě ADP

Každý den spoléhají tisíce organizací po celém světě na společnost ADP. Špičková řešení v oblasti personalistiky od společnosti ADP pomáhají podnikům (od nadnárodních korporací až po malé butiky) být lepší ve svém oboru. A vy můžete být u toho.

Zásluhou našich jedinečných zkušeností, prověřených znalostí a špičkových technologií již lidské zdroje neplní pouze podpůrnou administrativní funkci, ale představují strategickou obchodní výhodu.

Poznejte naši společnost v České republice

Společnost ADP provozuje klíčové mezinárodní centrum služeb s více než 900 zaměstnanci, zajišťujícími podporu klientům po celé Evropě. Jsme výhradním poskytovatelem služeb v oblasti mezd pro 50 největších nadnárodních korporací v Evropě a každý měsíc zpracováváme přes 750 000 výplatních pásek.

Sídlíme v Praze a Plzni. V našich kancelářích zaměstnáváme spolupracovníky z 36 různých zemí, kteří hovoří 18 jazyky.

Čím se zabýváme

  • Personalistika
  • Mzdy
  • Vyhledávání talentů
  • Evidence a řízení pracovní doby
  • Daně
  • Správa benefitů
  • Analytické činnosti
  • Poradenství v oblasti dodržování předpisů

Naše mise

Nabízet organizacím inovativní řešení podporující jejich podnikatelský úspěch.

Naše vize

Být světově uznávanou autoritou, která pomáhá organizacím soustředit se na to, na čem opravdu záleží.

Čemu věříme

  • Získané znalosti umíme využít k hlubšímu porozumění tomu, co děláme.
  • Dodržujeme své závazky a děláme správné věci. V každé situaci.
  • Klademe velký důraz na vztahy s klienty. Jsou totiž klíčem k úspěchu a rozvoji naší společnosti.
  • Stále hledáme a zkoumáme nové způsoby, jak dělat věci lépe.
  • Máme silnou pracovní morálku a nebojíme se v rozumné míře riskovat, abychom dosáhli požadovaných výsledků.
  • Jsme přesvědčeni o naší odpovědnosti vůči širší komunitě v místě, kde žijeme a pracujeme.

Váš profesní rozvoj

Školicí a vzdělávací programy jsou v ADP koncipovány s vědomím, že vás budou provázet celou vaší kariérou. Již první den můžete očekávat plnou podporu od svých nadřízených a kolegů. Během prvního měsíce se seznámíte se společností ADP prostřednictvím specializovaného školení pro vaši pozici, po němž bude následovat předávání znalostí od zkušených kolegů.

Naše kultura podporuje rozvoj profesní kariéry zaměstnanců se zaměřením na rozšiřování příležitostí pomocí vzdělávání.

Mohu se stát i bez praxe SAP konzultantem?

Ano! V ADP na to dostanete sedmiměsíční trénink. Hledáme lidi, kterým to logicky a analyticky pálí, kteří umí anglicky a případně i další jazyk. Je to vhodné také pro absolventy jako první práce. 

Vyberte si z nabídky volných pozic výše. 🙂

Společenská odpovědnost v praxi

Závazek společnosti ADP ke společenské odpovědnosti patří mezi základní hodnoty a je nedílnou součástí naší firemní značky. Ocenění President’s Global Social Responsibility Achievement Award je udělováno spolupracovníkům, kteří pozitivně ovlivnili dobrou pověst společnosti ADP tím, že věnovali svůj čas a talent na uskutečnění iniciativ zlepšujících prostředí, v němž pracujeme a žijeme.

Benefity

Zjistěte a prozkoumejte, proč je společnost ADP tím nejlepším místem pro růst vaší kariéry.

Benefity

Karta MultiSport

Cvičení FitStop

Jazykové kurzy

Moderní prostory

Špičkové technologie

Možnost nezávislé práce

Rozvoj profesní kariéry

Vzdělávání

Home office

Stravenky

25 dnů dovolené

Penzijní připojištění

Příběh absolventa

Dá se skloubit škola a práce? „Na začátku studia jsem si myslela, že škola je to nejdůležitější a bez ní to nejde. Dnes už to vidím trochu jinak, teprve při propojení s praxí do sebe teoretické znalosti krásně zapadnou,“ říká Tereza Suchánková.

Tereza Suchánková

Tereza Suchánková

Payroll Specialist

Terko, kolik času ti zabírá škola a kolik práce? Máš nějaké tipy, jak to skloubit?

Škola i práce mě zaměstnává hodně, to ovšem neznamená, že je nemožné tyto dvě činnosti skloubit a mít plnohodnotný život i se studentskými radovánkami. Co mi opravdu pomáhá, je si dobře každý den plánovat. Bez kalendáře ani ránu. Plus je samozřejmě důležitá podpora okolí. Můj přítel mi dost pomáhá a motivujeme mě. V ADP mi vychází neuvěřitelně vstříc. Mám skvělé kolegyně, které za mě vždy ochotně pracují, když si musím odběhnout na zkoušku a také manažerku, která mě podporuje.

Jak se změnil tvůj názor na praxi, v době kdy jsi studovala, proti dnešní, více než roční zkušenosti

Těžká otázka… Myslím, že co mi škola rozhodně dala, je kritické myšlení a snaha stále zlepšovat sebe i svou práci. Dala mi pomůcky, jak toho docílit efektivně a rychle. Můj názor na začátku studia byl takový, že škola je to nejdůležitější, bez školy to nejde. Teď to vidím trochu jinak, škola je nástroj na dosažení vysokých cílů, ale až při propojení s praxí všechny teoretické znalosti mohou zapadnout do sebe jako puzzle. Až pak dávají ten pravý smysl.

Pracuješ ve španělském týmu. Jak ses dostala ke španělštině? Měla jsi v plánu se jí živit?

V sedmé třídě jsem se rozhodla zkusit štěstí na šestiletém gymnáziu. Vybrala jsem si Klasické a španělské gymnázium v Brně, obor Vybrané předměty v cizím jazyce. Španělština mě lákala, v té době to pro mě byl neznámý až exotický jazyk. Kdo by řekl, že o pár let později jím budu mluvit tak přirozeně, jako kdybych mluvila česky. V práci se s klienty bavím v odborné španělštině, proto jsem ráda, když občas s kolegy zajdeme po práci na pivo a popovídáme si o běžných věcech.

Jak je tvá práce náročná na cizí jazyky? Píšeš e-maily, telefonuješ nebo i jezdíš do zahraničí?

Ve španělském týmu máme většinou klienty, se kterými komunikujeme ve španělštině, s některými ovšem i v angličtině. Já konkrétně se svým klientem mluvím celý den jen španělsky. Píšeme si maily, vyměňujeme si tickety nebo si voláme, záleží na komplikovanosti daného problému. Technické věci nebo věci, kde je třeba něco spočítat, je vždy lepší nejprve napsat a až pak se o nich pobavit po telefonu. Také jezdíme na služební cesty za klientem nebo klient přijede za námi.

V kancelářích ADP se prý mluví 36 jazyky. Našla sis mezi zahraničními kolegy kamarády?

Kamarádů v ADP mám spoustu, i zahraničních, převážně od nás ze španělského týmu. Scházíme se u piva, na oslavách narozenin, chodíme na kafe nebo na oběd, občas jedeme i na společný výlet. V našem týmu jsme zavedli hezkou tradici, jednou za čas uděláme Tapas Day, kdy každý přinese nějaké dobroty a společně ochutnáváme a vyměňujeme si recepty. Vždy nejoblíbenějšími jídly jsou tortilla española a nebo gazpacho. Několikrát se nám povedlo tuto akci uspořádat s italským týmem a to teprve byla jízda.

Jak vypadá tvůj pracovní den? Co během něj řešíš a co tě nejvíc baví?

Každý den mi přijde jiný, člověk se nikdy nezačne nudit. Celý den komunikuji s klientem nebo s našimi interními týmy napříč celou zeměkoulí a snažím se vyřešit překážky. Složitějším úkolem může být komunikace se španělskými úřady, s fin. úřadem nebo se správou sociálního zabezpečení. Nebo také implementace nových klientů, zkoumání nastavení SAPu, zda se vše počítá správně a podle aktuálních legislativních ustanovení. Já osobně ráda analyzuju, řeším problémy a snažím se přijít s dobrým řešením.

Jak dlouho ti trvalo zaškolit se na pozici Payroll Specialist?

ADP poskytuje všem nováčkům On-boarding program. Jedná se o soubor školení a kurzů. Začíná se orientací ve firmě, poznáním historie firmy a firemní kultury. Dále se člověk učí pracovat se SAPem. Poté následuje kurz Payroll Academy, kdy se člověk učí počítat mzdy, legislativu a normy. Ale po celou dobu už je začleňován do týmu, kde bude pracovat. Dostane svého „buddyho“, který mu vysvětlí vše, co je třeba a předá mu klienta, na kterém bude pracovat. Myslím, že zaškolení mohlo trvat tak půl roku.

Jaké příležitosti teď ADP nabízí studentům? Co bys jim poradila, když se chtějí přihlásit?

ADP nabízí spoustu možností hlavně pro absolventy, ale chystají se i stáže pro studenty. Naprosto bezpodmínečná je znalost angličtiny a alespoň jednoho dalšího v Evropě mluveného jazyka na úrovni B2 nebo výše. Taky je důležité dobře ovládat Excel, takže před pohovorem oprášit vzorce, kontingenční tabulky, makra atd. Co se mně u výběrového řízení ale nejvíce osvědčilo, bylo být sama sebou a ukázat, co v člověku je.

Příběh absolventa

Třikrát týdně plavání, dvakrát týdně hip hop, k tomu škola a práce. Jakub Krejčí (23) toho má na první pohled docela dost. „Skloubit se to ale dá,“ usmívá se. Od podzimu pracuje v mezinárodní účetní a daňové firmě ADP, kde má na starosti klienty z Francie. „Hledal jsem práci, která bude souviset s ekonomií, kde uplatním jazyky a kde mi vyjdou vstříc kvůli škole,“ říká Jakub, který letos končí na VŠE.

Jakub Krejčí

Jakub Krejčí

Payroll Specialist

Jakube, v ADP pracuješ jako Payroll Specialist. Jak by se to dalo přeložit do češtiny?

Je to pozice na pomezí účetního, datového analytika a HR specialisty. Zabývám se přípravou výplatních pásek pro různé firmy ve Francii. Mým úkolem je zajistit, aby jejich zaměstnanci dostali výplaty včas a měli z nich správně zaplacené daně a pojištění.

Jsi ve třeťáku, jak se to dá skloubit se školou?

Jsem tu na 80% úvazek, pracuju 32 hodin týdně. Tři dny dělám osm hodin a dva dny po čtyřech hodinách. Škola je pro mě pořád priorita a to, že na ni chci mít čas, bylo jednou z mých podmínek před nástupem.

Stíháš i koníčky, nebo už prostě není čas?

Stíhám, jsem hodně aktivní člověk a mám hodně koníčků. Třikrát týdně chodím plavat, dvakrát týdně tancuju hip hop a každý den se snažím alespoň půl hodiny cvičit. Abych to všechno zvládal, musím si umět dobře plánovat čas. Takže jedu podle harmonogramu. Možná se to zdá omezující, ale je to přesně naopak. Každý den vím, kolik času mi zabírají povinnosti a kolik mám volna pro sebe.

Pracuješ asi hlavně na počítači. Používáš i nějaké zajímavé technologie nebo aplikace?

Hned po nástupu jsem dostal firemní notebook. Co se týká technologií, tak hodně dobrý je systém, který nám počítá výši soc. a zdrav. poj., jednotlivé částky a odpisy. Je to chytrý software a my ho doprovázíme (ruční kontrola). Za zmínku stojí i systém na sdílení informací. Když klientovi posíláme výplatní pásky, musíme zajistit vysokou míru zabezpečení. Kybernetická bezpečnost je teď velké téma a mně se líbí, že se s tím v práci takto potkám a můžu vidět, jak to jde neustále dopředu.

Jak probíhal tvůj první den v práci?

Dostal jsem na stůl pěkný uvítací dopis, kde se psalo, že se můžu mýlit, že se můžu smát, že se můžu zvednout, kdy chci, že můžu s kolegy sdílet recepty. Bylo to milé. Vstřícnost kolegů mě opravdu překvapila. Přijde mi, že když člověk pracuje s cizinci, ať už na straně kolegů nebo klientů, jsou v komunikaci mnohem otevřenější.

A jak probíhal první měsíc?

Měl jsem spoustu školení. První měsíc jsem doslova chodil od kolegy ke kolegovi a oni mi vysvětlovali, co potřebuju znát. Získal jsem z toho takové puzzle, které jsem si nakonec musel složit sám. Ta podpora kolegů byla úžasná. Proces přípravy výplatní pásky je nesmírně komplexní a vůbec si neumím představit, že by mi řekli: tak se to prostě nějak nauč.

Můžeš se v práci vzdělávat i dál?

Je tu systém školení a co mi přijde zajímavé, tak některá probíhají přes telefon nebo online. Třeba poslední školení jsem měl s kolegou z Indie.

Co bys poradil studentům, kteří přemýšlejí, že by si našli práci ještě před promocí?

Že je určitě dobré začít se poohlížet už během studia. Má to jednu obrovskou výhodu: člověk nemá vyloženě tu potřebu začít pracovat a je volný ve výběru. Zatímco když dostuduje, tak ví, že musí začít pracovat a tím pádem je pod tlakem. Pak třeba vezme první práci, která se naskytne, což je škoda. Takže co bych poradil? Jděte do toho, nebojte si vybírat, nebojte se změny a nových věcí. Nedělejte práci, která vás nebaví. A jestli umíte alespoň trochu jazyky a umíte počítat, zkuste to v ADP.

Příběh manažera

„V našich kancelářích v Praze a Plzni je zastoupeno 36 národností,“ říká Simone Piana, ředitel personálního oddělení ve společnosti ADP. Do svých týmů nyní ADP hledá spoustu nových kolegů, většinou absolventů. „Prvních 3 až 6 měsíců nové lidi intenzivně školíme. Víme, že náš byznys je dost specifický – není to něco, co se běžně učí ve školách.“

Simone Piana

Simone Piana

Vice President of Talent Acquisition

Zaměstnanci ADP v Praze a Plzni mluví 18 jazyky. Jaké z nich jsou nejběžnější? Jaké nejméně?

Z našich kanceláří v Praze a Plzni poskytujeme servis klientům z celé Evropy, od Portugalska po Rusko. Naši zaměstnanci se proto musí domluvit všemi těmito jazyky. Jaké z nich jsou nejméně běžné? Řekl bych, že finština a turečtina. To úzce souvisí se skladbou našich klientů. Máme mnoho nových zákazníků ve Francii a Německu, takže aktuálně je nejvíce žádaná znalost francouzštiny a němčiny. Velmi důležitá je i holandština, španělština a italština.

Na jaké úrovni musí lidé jazyky zvládat, aby u vás dostali práci?

Nehledáme lidi, kteří jazyk ovládají naprosto perfektně. Důležité je, aby se domluvili s klienty. Tedy aby zákazníkovi zvládli napsat e-mail nebo mu zavolali a vyřídili s ním vše, co potřebuje. Rád bych zmínil, že našim zaměstnancům nabízíme jazykové vzdělávání zdarma. Takže pokud nastoupíte do ADP a vaše znalost jazyků zatím není na takové úrovni, jaká je potřeba, nabídneme vám kurz.

Jaké odborníky hledáte do svých týmů?

Většina volných míst je vhodná pro absolventy. Obecně do ADP rádi nabíráme čerstvé absolventy, které si rádi postupně zaučíme. Zajímaví jsou pro nás například ti, kteří vlastní diplom z účetnictví nebo ekonomie. Mezi našimi kolegy ale najdeme také absolventy filologie, literatury, psychologie a dalších oborů.

Mohl byste popsat typický pracovní den, jaký nové kolegy čeká?

Určitě. Jakmile někdo nastoupí do ADP, to první, co jej čeká, je velmi intenzivní program adaptace. Říkáme tomu Application Support Academy. Náš byznys je docela specifický, není to něco, co se běžně učí ve školách. Prvních 3 až 6 měsíců se tedy noví kolegové hlavně učí. Mají tréninky týkající se našich systémů, procesů a všech nabízených služeb. Další školení jsou zaměřená na rozvoj komunikačních dovedností a kontaktu s klienty.  Po těchto školeních nový člověk dostane přiřazené své klienty.

Jak probíhá výběrové řízení do ADP? S čím mohou uchazeči počítat?

Záleží na tom, jestli jste čerstvý absolvent nebo zkušený manažer. Absolventi procházejí několika pohovory. První je krátký a zajišťují ho kolegové z oddělení Talent Acquisition. Cílem je zjistit, jestli má uchazeč předpoklady být u nás úspěšný. Poté ho čekají další tři nebo čtyři kola pohovorů, kdy si povídá např. se svým budoucím šéfem nebo kolegy.
Na manažerské pozice je proces trochu delší a řekl bych, že i náročnější. Uchazečům zadáváme případové studie, zkoušejí si hraní různých rolí atd.

Je některý z pohovorů veden v angličtině nebo cizím jazyce?

Ano, hned to první kratší interview probíhá anglicky. Další pohovory už se většinou odehrávají v cílovém jazyce, ve kterém bude nový kolega pracovat. Takže pokud hledáme někoho do francouzského týmu, bude s námi na pohovoru mluvit francouzsky.

Jací lidé dobře zapadnou do vašich týmů?

V ADP zažijete velmi mezinárodní prostředí. V našich kancelářích v Praze a Plzni je zastoupeno 36 národností, takže tu máme takovou malou planetu. Potřebujeme proto lidi, kterým tohle vyhovuje a kteří jsou otevření. Současně hledáme kolegy, kteří dokáží velmi dobře naslouchat klientům, rozpoznat jejich potřeby a být jim k dispozici. Protože dobrý servis je to, co je v našem byznysu to nejdůležitější. Chceme také lidi, kteří jsou motivovaní se neustále učit něco nového.

V září 2016 jste podepsali partnerství s VŠE v Praze. Co je to za projekt?

Jmenuje se Leadership & Human Capital Management Club. Společně s VŠE jsme vytvořili studentský klub, kam budou docházet naši manažeři vyprávět o leadershipu a jeho proměnách, a o tom, v čem spočívá management lidského kapitálu. Studentům nabídneme i možnost psát u nás své diplomové práce.

Virtuální prohlídka

Video

Pomáháme

Společenská odpovědnost je nedílnou součástí naší firemní značky. Ocenění Global Social Responsibility Achievement Award je udělováno spolupracovníkům, kteří pozitivně ovlivnili dobrou pověst společnosti ADP tím, že věnovali svůj čas a talent na uskutečnění iniciativ zlepšujících naše prostředí.

iWIN

Interní program „iWIN“ pomáhá kolegyním rozvíjet kariéru nebo lépe sladit práci a péči o rodinu.

Více v rozhovoru se Soňou Kahánek Kročilovou

 

 

 

ADP Pride

Iniciativa „ADP Pride“ se snaží o vzájemné propojení a pochopení mezi hetero a LGBTQ zaměstnanci.

Více v rozhovoru s Romanem Bečkou

 

Zeptejte se nás na cokoliv, na co jste ještě nedostali odpověď

max. 8000 znaků
Nyní odesíláte e-mail přímo společnosti ADP a společnost LMC s.r.o. se nebude podílet na vyřízení tohoto e-mailu ani na zpracování osobních údajů, pokud je vaše zpráva obsahuje.