14 volných míst
Pro studenty a absolventy

Další možnosti spolupráce

Společnost OKIN BPS dává šanci čerstvým absolventům středních a vysokých škol, a to i bez předchozí praxe. Každoročně nabízíme studentům i absolventům různé možnosti spolupráce, vždy záleží na konkrétním studovaném oboru a zaměření zájemce. Se studenty se setkáváme již během jejich studia v rámci dlouholeté spolupráce se středními a vysokými školami v Moravskoslezském kraji.

Spolupráce

Studentům středních i vysokých škol nabízíme různé druhy zkrácených/ flexibilních úvazků. Například v technických týmech u nás studenti často pracují na základě dohod, mohou si tedy určit čas strávený v práci dle svých možností a požadavků daného oddělení. Další možností je práce na poloviční úvazek v mezinárodním zákaznickém centru.

U nás mají vysokoškoláci možnost najít vedoucího své bakalářské či diplomové práce, a to v technických i netechnických oborech. V rámci technických oborů se zaměřujeme na správu IT infrastruktury a Cloud technologie, v netechnických potom na témata z oblasti dodávky služeb na B2B trhu, komunikace se zákazníkem, popř. HR nebo financí.

Nevybrali jste si?

Nevadí, přesto nám pošlete svůj životopis.
Nikdy nevíte, jestli za chvíli nebudeme hledat právě Vás!

Poslat životopis

O nás

Kdo jsme

Na trhu jsme více než 13 let. Začali jsme jako centrum sdílených služeb pro nadnárodní telekomunikační společnost s 24 zaměstnanci. Za tu dobu jsme narostli a stali se váženým „business process“ partnerem. V současnosti je nás 1600 a poskytujeme podnikové služby firemním zákazníkům po celém světě, ze dvou delivery center v Ostravě a jednoho v Praze, a to 24 hodin denně, 365 dní v roce. Nově expandujeme do technologických řešení, jakými jsou automatizace a umělá inteligence.

Jazyky až na prvním místě

Na většinu pozic u nás si vystačíte s komunikativní znalostí angličtiny, každý další cizí jazyk je velkou výhodou. Všechny naše služby poskytujeme v 5 hlavních evropských jazycích a technickou podporu v dalších 11. Angličtinu využijete také v denní komunikaci se zahraničními kolegy, kterých je u nás více než 16 %.

Technika & netechnika

Uplatnění u nás najdete, ať už studujete humanitní či technicky zaměřený obor. Technicky zaměření kandidáti nejčastěji nastupují na pozice Telekomunikační specialista junior a Unix administrátor, netechnici potom na pozice Administrátor zákaznických služeb, kde mají na starost správu administrativy spojenou s dodáním služby, starají se o zadávání, správnost a údržbu dat v zákaznických smlouvách a objednávkách. K často obsazovaným pozicím patří také Koordinátor projektů, kde absolventi získávají kvalitní základy projektového řízení.

Rozvoj a vzdělávání

Jednou z našich priorit je podpora zaměstnanců v profesním i osobním rozvoji. Školíme výhradně věci, které následně uplatníte v praxi. V rámci soft-skills školení se můžete rozvíjet v time-managementu, analytickém myšlení, komunikaci se zákazníkem a mnoha dalších. Technici mají možnost studovat v interní Networking akademii. Zájemci mají možnost zdarma složit mezinárodně uznávané certifikáty CISCO, ITIL nebo PRINCE2. Během 6 měsíců proškolíme až 1000 zaměstnanců.

Networking workshop

I pokud u nás nepracuješ a zajímá Tě síťařina, můžeš se u nás zdarma zúčastnit Networking workshopu. Během 4 celodenních školení získáš interaktivní formou síťařské dovednosti, poznáš práci síťového inženýra a pochopíš zlatá pravidla komunikace se zákazníkem. Šikovní zájemci získají možnost stát se členem OKIN Repair týmu a dále se rozvíjet v interní Networking akademii.

Život v OKINu

Naši zaměstnanci se rádi baví v duchu hesla „work hard, play hard“, proto společně organizujeme různorodé akce. Zatančili jsme si na OKIN plese, běželi jsme na podporu rodiny s handicapovaným Adámkem, v rámci food festivalu jsme ochutnali všemožné dobroty z různých zemí světa a pravidelně cvičíme jógu. Spousta dalších zajímavých aktivit nás ještě čeká. V OKINu se zkrátka nudit nebudete!

Webové stránky

Více informací o nás i možnostech uplatnění najdeš na stránkách www.enter-okin.com, případně nám rovnou pošli životopis na emailovou adresu HR@okin.eu.

Benefity

Dovolená

5 dní dovolené navíc pro všechny zaměstnance (20+5)

Stravenky

Po zkušební době dostávají zaměstnanci stravenky v hodnotě 60 Kč, 50 % hradíme my. 

Parkovací místa

Protože s parkováním v centru města je potíž, máme pro naše zaměstnance připraveno 140 parkovacích míst zdarma u budovy Nordica (u bývalého Bauhausu) a 90 míst zdarma za budovou Orchard.

Multisport karta

Pro nadšené sportovce z řad našich zaměstnanců je připravena Multisport karta umožňující vstup do více než 1200 sportovních a relaxačních zařízení v celé České republice. 

Penzijní připojištění

Po 2 letech u nás mohou zaměstnanci čerpat příspěvek na penzijní připojištění ve výši 2% z hrubé měsíční mzdy.

Firemní školka

Myslíme i na naše zaměstnance – rodiče, kteří mohou své potomky zapsat do OKIN školky s rozšířenou provozní dobou 6:00 – 17:30.

Partnerské výhody

Spolu s našimi partnery pravidelně aktualizujeme nabídku různorodých slev a výhod jako slevy na bydlení, služby, sport a fitness, masáže, ubytování, restaurace, cestování, finanční služby a mnoho dalšího.

Příběh absolventa

Natálie Reháková

Natálie Reháková

Manažer změnových požadavků

Jak probíhalo výběrové řízení?

K získání současné pracovní pozice v OKINu jsem musela absolvovat pohovor, tzv. „assessment centrum“, kde jsem spolu s ostatními uchazeči o místo prošla jak skupinové úkoly, tak modelové situace, se kterými bych se na dané pozici mohla setkat. Druhým kolem výběrového řízení byl osobní pohovor jak v češtině, tak v angličtině s mými potenciálními nadřízenými. Při přechodu na jinou pozici v rámci OKINu jsem pak absolvovala pohovor s vedoucím nového týmu a telefonický pohovor s klientem, kterému OKIN své služby poskytuje. 

Jak vypadá Tvůj typický pracovní den?

Můj typický pracovní den se skládá především z emailové a telefonické komunikace s mým dedikovaným zákazníkem. Součástí mé práce je také administrativa, tedy zadávání objednávek do různých interních systémů a jejich následné sledování, čímž zajišťuji jejich hladký průběh.

Co považuješ za dobu, co jsi v OKINu, za svůj největší úspěch?

Za největší úspěch v OKINu určitě považuji úspěšně absolvované interní výběrové řízení na svou nynější pozici, jelikož se jedná o velmi zodpovědnou práci, nutná je častá komunikace v cizím jazyce, spolehlivost a pečlivost.

Jak se Ti líbí prostředí, kde pracuješ? Zlepšila bys něco?

Prostředí ve firmě je velmi přátelské, především díky tomu, že se jedná o kolektiv mladých lidí. Velmi časté jsou různé firemní akce, ať už v rámci pracovního dne nebo po pracovní době, které náš kolektiv utužují. Příjemná je také absence oficiálního dress-code.

Vidíš v OKINu prostor pro další kariérní růst?

Na OKINu oceňuji, že se každý může kariérně rozvíjet, a to jak v rámci svého stávajícího týmu, tak ve společnosti jako takové. Já osobně jsem před nedávnem přešla do jiného týmu, kde je možnost růstu mnohem větší, a to především díky možnosti vycestovat do zahraničí za mým dedikovaným zákazníkem.

Příběh manažera

Stanislav Cabák

Stanislav Cabák

Vedoucí oddělení Customer Care

Vzpomínáš na své začátky v OKINu?

Do OKINu jsem nastoupil jako Delivery Manager těsně po dokončení studia tělesné výchovy. Poté se naskytla příležitost stát se Team Leaderem v nově vzniklém US Change Management týmu. Byla to velká výzva nejen pro mne, ale i pro OKIN, protože to byl první významnější projekt pro americké zákazníky.

Jaký byl Tvůj další kariérní růst?

Po tom, co jsem měl možnost vést tým US Change Management přišla příležitost zúčastnit se interního výběrového řízení na pozici Department Managera pro oddělení Customer Care, které se zabývá komplexními službami pro stávající zákazníky. Výběrové řízení jsem absolvoval úspěšně a toto oddělení vedu od února 2016.  

Co Tě nejvíce motivuje?

Hnacím motorem pro mne jsou především cíle, kdy se nám spolu s kolektivem Team Leaderů podaří vyvolat pozitivní emoce v rámci společnosti a na straně zákazníka.

Virtuální prohlídka

Pomáháme

Dění kolem nás nám není lhostejné, proto podporujeme řadu charitativních projektů v obou lokalitách, kde působíme.

Pomáháme

Sbírka pro Adámka

V rámci běžeckého závodu OKIN Run 2017 jsme chtěli pomoci někomu, kdo s námi běhat nemůže. Podpořit jsme se rozhodli devítiletého Adámka, který trpí svalovou dystrofií, ale stejně jako každý malý kluk by rád jezdil na kole. Rodičům Adámka jsme předali finanční částku ve výši téměř 42 000 Kč, za kterou mohou pořídit speciální handbike. Polovinu věnovali přímo naši zaměstnanci, druhou polovinu přidal OKIN.

Sbírka Moment

Pravidelně spolupracujeme s charity shopem Moment. Letos na jaře naši zaměstnanci vybrali téměř 400 kg oblečení a různých předmětů. Darovali jsme také kancelářské židle a už připravujeme další sbírky.

Zeptejte se nás na cokoliv, na co jste ještě nedostali odpověď

max. 8000 znaků
Nyní odesíláte e-mail přímo společnosti OKIN Business Process Services a společnost LMC s.r.o. se nebude podílet na vyřízení tohoto e-mailu ani na zpracování osobních údajů, pokud je vaše zpráva obsahuje.